| Ποινή φυλάκισης με αναστολή στον Ντέμη May 27th 2013, 10:09  | Ποινή φυλάκισης 15 μηνών με αναστολή επιβλήθηκε στον Ντέμη Νικολαΐδη για συκοφαντική δυσφήμηση και ψευδή καταμήνυση κατά φίλων της ΑΕΚ, μετά από δίκη ερήμην του. Η υπόθεση αφορούσε αντιδικία που είχε προκύψει το 2006 μετά από αγώνα της Ένωσης με τον ΠΑΟΚ. | | |