Την προώθηση στην Ολομέλεια της Βουλής του νομοσχεδίου που έχει καταθέσει το ΠΑΣΟΚ για την καταπολέμηση του ρατσισμού, ζητά ο Γραμματέας της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ Γ. Μανιάτης με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Βουλής Β. Μεϊμαράκη.
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.